نقش نمایشگاه مجازی در صادرات یکی از راهکارهای موثر و زودبازده برای کسب و کارهایی که در ضمینه صادرات محصولات و یا کارخانجات و کارگاههای کوچک و بزرگ تولیدی به عنوان راهکاری مدرن و به روز مطرح میشود راه اندازی نمایشگاه مجازی میباشد.

نمایشگاه

افزایش چشمگیر بازدید کنندگان در نمایشگاه مجازی

در آماری که از نمایشگاه مجازی و سه بعدی هایتکس در پایان یکی از نمایشگاه های برگذاری در زمینه صادرات و تولید لوازم پزشکی برگزار شده بود آمار بسیار قابل توجهی از بازدید کنندگان در اطلاعات ورودی خود کشورهای مختلف مخصوصا در خاورمیانه را وارد کرده بودند که ما را بر آن داشت که در همان روزهای ابتدایی نمایشگاه مجازی هایتکس بسیاری از اطلاعات و منو های نمایشگاه را به زبان لاتین برگردانیم تا راحت تر بتوانیم جوابگوی نیاز بازدیدکنندگان خارجی نمایشگاه مجازی و سه بعدی هایتکس باشیم. وجود بازدیدکنندگان خارجی میتواند به بالا بردن ارزش شرکت و یا شغل شما اعتبار ویژه ای ببخشد و باعث رشد سریع تر شما در حوزه کسب و کارتان شود.

سهولت در بازدید از نمایشگاه

البته با توجه به راحتی بازدید از این نوع از نمایشگاههای مجازی و سه بعدی طبیعی است که آمار بازدید کننده ها بیشتر از نمایشگاه محیطی بوده و اثر گذاری بالاتری داشته باشد که در به این موضوع اشاره خواهیم کرد و به صورت کامل از این ویژگی خواهیم گفت.

در نمایشگاه مجازی هایتکس که به صورت سه بعدی انجام میپذیرد امکانات بسیار بالایی جهت آنالیز اطلاعات غرفه داران و بازدید کنندگان انجام میپذیرد که در مواردی امکان گرفتن همچین آمارهایی در نمایشگاه محیطی وجود نداشته است .

شاید برای شما هم این مورد اتفاق افتاده باشد که مسئولان غرفه ها در زمان شلوغی بیش از اندازه نمایشگاه نتوانند پاسخگوی شما باشند و با این کار شما را نسبت به خدماتی که ارائه میدهند سرد کنند .

این موضوع به طور کامل در نمایشگاه مجازی حل شده و هر تعدادی که بخواهند از یک غرفه دیدن کنند و اطلاعات مورد نیاز خودشون رو بررسی کنند میتوانند به راحتی این کار را انجام دهند و نظر خودشون در مورد غرفه رو هم در قسمت نظرات ثبت کنند.
در مورد آمار نمایشگاه مجازی و سه بعدی هایتکس موارد و جزئیات زیادی وجود دارد که میبایست در مطلبی مخصوص به شرح و تفسیر آن پرداخت که در این فرصت کوتاه مجال آن نیست.

نمایشگاه مجازی صادرات

انتقال غرفه شما از نمایشگاه محیطی به نمایشگاه مجازی

مدیران آگاه و به روز کسب و کارها امروزه به این موضوع که هرچه سریعتر میبایست خود را در چهارچوب های فضای مجازی و معرفی از طریق پلت فرم های مختلف به خصوص نرم افزار نمایشگاه مجازی و سه بعدی هایتکس قرار دهند .
امروزه اطلاع رسانی و مدیریت کسب و کارها در فضای مجازی به خصوص نمایشگاه مجازی یکی از اصول بنیادین و اصلی در معرفی کسب و کارها مخصوصا در بخش تولید و صادرات و از همه مهمتر فروش شده است . شما در نمایشگاه مجازی مربوط به صنعت خودتون میتونید با تعداد بسیار زیاد تری از مشتریان خودتون در ارتباط باشید چون در این نوع نمایشگاه خبری از محدودیت های زمانی و شلوغی و حتی ترافیک هم نیست و به همین خاطر تعداد مراجعه کنندگان هم به همین سبب افزایش پیدا میکنم. نمایشگاه مجازی یا محیطی این سوالی است که در آینده نزدیک جوابش را تمام بازدیدکنندگان عزیز با بررسی امکانات ویژه نمایشگاه مجازی میتوانند این نوع برگزاری نمایشگاه رو انتخاب کرده و آن را به دوستان و آشنایان خود پیشنهاد کنند.

تیم متخصص و مجرب هایتکس هر روزه با تصمیمات خود در تیم و هسته داخلی خود در اتاق فکر نمایشگاه مجازی هایتکس آخرین متد و راهکارهای قابل انجام در نمایشگاه مجازی و سه بعدی هایتکس را بررسی و نتایج آن را با وجود تحریمهای ظالمانه در حوزه نرم افزاری که کار را بسیار مشکل ساخته پیاده سازی و خود را در صدر نمایشگاه های مجازی قرا میدهد.

نمایشگاه محیطی

اولین و کامل ترین نمایشگاه مجازی کشور

اولین نمایشگاه مجازی سه بعدی کشور یا همان هایتکس خود را به عنوان اولین نمایشگاه مجازی پرچمدار این صنعت نوظهور دانسته و با راهکارهای نوین و تاثیر گذار در جهت و راستای اهداف کسب و کارهای مخصوصا داخل کشور در بخش تولید فروش صادرات تمام تلاش خود را جهت رونق و شکوفایی کسب و کارها و درنهایت هدف والای کمک به رشد اقتصاد و بهبود شرایط زندگی مردم عزیز کشور مان ایران انجام میدهد باشد تا باکمک و همکاری متقابل نمایشگاه مجازی و سه بعدی هایتکس و مدیران کسب و کارها به این امر و هدف والا دسترسی یابیم.
ممنون از حسن توجه شما بازدید کننده گرامی از نمایشگاه مجازی و سه بعدی هایتکس .

دیدگاه خود را ثبت کنید