در انواع این مدل نمایشگاه ها تعدد و سلایق مختلف دخیل شده اند و هم کاربران در جایگاه بازدید کنندگان و هم کاربران در جایگاه غرفه داران نیازهایی متفاوت را دنبال میکنند. از سمت دیگر برگزار کنندگان نمایشگاه به دنبال آن هستند که با توجه به مزایایی که در دوران کرونا در قبال برگزاری مدل مجازی و غیر حضوری نمایشگاه تجربه کردند ، مواردی مثل کاهش هزینه اجاره غرفه هزینه های غرفه سازی ، هزینه کاهش هزینه چاپ و تبلیغات و… حداقل در کنار نمایشگاه های محیطی مدل مجازی نمایشگاه رو هم برگزار و ثبت نام کنند .

 

نمایشگاه کتاب به صورت مجازی

در نمایشگاه مجازی که در موضوع کتاب برگزار شد و هردو امکان حضور در نمایشگاه هم حضوری و هم مجازی را دارد بیشتر موسسات و ناشرین ترجیح اول آن ها حضور در نمایشگاه مجازی بود .
ما در شرکت ارتباط و انتقال داده آرسان از همان ابتدا اعلام کردیم که در نقشه راه آینده ما نمایشگاه مجازی در کنار نمایشگاه های حضوری قرار خواهند گرفت و باعث بالا رفتن راندمان و بازدهی بیشتر نمایشگاه ها و پیشبرد این ابزار در جهت و راستای اهداف غرفه داران میباشد.
در دنیا نیز تعرفه نمایشگاه های محیطی تغییراتی را داشته اند و در کنار همه گزینه ها شما میتوانید فقط در نمایشگاه مجازی آن موضوع نمایشگاهی حاضر باشید چون همانطور که همه ما تجربه کرده ایم بسیاری ار رویداد ها همایش ها و نمایشگاه ها را به دلایل دوری شلوغی ترافیک کرونا فرصت نکردن از دست داده ایم که اگر این مدل مجازی باشد هیچگاه آن را از دست نخواهیم داد.
مدل کسب و کارها و مدل همکاری ها از هر دوسوی کارمندان و شرکت ها تغییر کرده است و این اپیدمی کرونا هم یک عامل پیشبرنده و شتاب دهنده در این جریان شد و مدل های کسب و کار تا جای ممکن مجازی شدند و اتفاقا راندمان کارکرد کارمندان هم بالا رفت.
در حال حاضر کمپانی های بزرگ که در زمینه نرم افزار و پلتفرم های گوناگون فعالیت دارند ، کافیست یک سر به محل شرکت ها بزنید و متوجه ساختمان های خالی از کارمندان و دورکاری پرسنل خواهید شد .
این وضعیت یک واقعیت انکار ناپذیر در کسب و کارهای نوین میباشد.

 

نمایشگاه مجازی

فواید استفاده از نمایشگاه مجازی

در کنار این تغییرات پر واضح هست که نقش نمایشگاه مجازی هر روز و هر روز پر رنگ تر خواهد شد و ما نیز در این مدل برگزاری پیشرو هستیم و با طراحی و اجرای نرم افزار نمایشگاه مجازی سه بعدی با نام هایتکس خیلی پیشتر به استقبال این مدل بیزینس در شاخه اطلاع رسانی و تبلیغات در حوزه نمایشگاه رفته ایم .
خیلی تغییرات در پلتفرم خواهیم داشت چون هر روز نیاز های جدیدی را در بین کاربر بازدید کننده و کاربر غرفه دار و همچنین کاربر برگزار کننده نمایشگاه مشاهده و نیاز سنجی میکنیم و روزانه این تغییرات را برنامه ریزی و اجرایی میکنیم .
هایتکس اولین تولید کننده این مدل نمایشگاهی در فضای مجازی و به صورت مجازی بوده و کماکان پرچمدار این مدل هست.
در حال حاضر بسیاری از پیشنهادات در حوزه های مختلف جهت همکاری از انواع و اقسام نهاد ها سازمان ها و شرکت های برگزار کننده نمایشگاه را پیش چشم داریم که هرکدام نیازها و سلیقه های خود را دارند.
همین موضوع ما را بر آن داشته تا با گسترش واحد های مختلف در شرکت بتوانیم جوابگوی نیاز آن ها باشیم .
شرکت هایتکس با بررسی تمامی جوانب و با انتخاب بهترین پیشنهاد های همکاری از پیشبرنده ترین پیشنهاد جهت همکاری استقبال میکند تا در سرعت بخشیدن به حرکت به تعالی و اهداف شرکت موثر واقع شود .
قابل ذکر هست که شرکت ما در پروژه های دیگر در حوزه فناوری در دنیای مجازی برنامه های بسیار زیادی دارد که به زودی از برخی از آنها رو نمایی خواهد کرد.
ممنون از وقتی برای مطالعه و توجه به این مطلب قرار دادید .

دیدگاه خود را ثبت کنید