نمایشگاه مجازی

با توجه به شرایط جدید و تحول در کسب و کارها و به پیروی از آن در روشها و مدل های معرفی و اطلاع رسانی در ضمینه خدمات و محصولات نیز نمایشگاه مجازی چند سالی هست که به شدت زیاد شده و در مدل های مختلف در حال ارائه خدمات هستند ولی تا این زمان قادر به ایجاد حس حضور در نمایشگاه  برای بازدید کنندگان و حتی غرفه داران مثال نمایشگاه های محیطی و حتی نزدیک به آن هم نبوده اند .

دلیل دور بودن نمایشگاه های مجازی از واقعیت ها و نمایشگاه مجازی از نمایشگاه محیطی شکل سایت گونه و حالت تک بعدی و بعظا دو بعدی آن است که براحتی قابل پیاده سازی میباشد و شبیه سایتهای آگهی و تبلیغات که در قدیم هم وجود داشت ولی با ظاهری شبیه غرفه های نمایشگاهی و سالن های نمایشگاهی در حال اجرا بوده و هستند که معمولا با بازدید و یازدهی قابل توجهی نه برای غرفه داران و نه برگزار کنندگان و حتی بازدید کنندگان برخوردار نیستند.

نوآوری در صنعت نمایشگاهی

در چند شرکت به تازگی در دنیا که تعدادشان به اندازه انگشتان یک دست هم نمیباشد روشی نوین و بسیار هیجان انگیز نمایشگاه های محیطی را به صورت بسیار حرفه ای شبیه سازی و مدل سازی کرده اند که کاربران با ورود به نمایشگاه مجازی سه بعدی که دقیقا مثال نمایشگاه های محیطی هستند به راستی وارد یک نمایشگاه با همان حس و تجربه حضور در نمایشگاه محیطی ولی در محیط بسیار مدرن و زیبای شبیه سازی شده در محیط مجازی شروع به گشت زنی و بازدید سالن به سالن و  غرفه به غرفه از نمایشگاه  مجازی و سه بعدی را تجربه کرده و با غرفه داران در تعامل بوده و ارتباط می باشد و از محصولات و خدمات آنها در قالب ابزار های اطلاع رسانی و تبلیغات همان گونه که در نمایشگاه محیطی استفاده میکردند حتی فراتر از آن در نمایشگاه مجازی و سه بعدی استفاده خواهند کرد .

ابزارهایی و رسانه هایی که معمولا با هزینه های بسیار بالا تهیه و تدارک دیده میشد و بعضا به دست افراد و شرکتهای بازدید کننده و هدف خیلی از شرکت کنندگان و غرفه داران در نمایشگاه نمیرسید و بسیار هزینه های پر ریسکی بود .

ابزار های اطلاع رسانی و تبلیغاتی همچون چاپ کارت ویزیت که حداقل رسانه معرفی هر فرد و یا شرکت بود تا خود و افراد و سمتهای آنها را به بازدید کنندگان از نمایشگاه ارائه و معرفی نمایند .

 

رسانه ای کاربردی برای تبلیغات

از دیگر رسانه های چاپی میتوان به چاپ و طراحی انواع کاتالوگ و بروشور اشاره کرد که هزینه هایی چند برابر کارت ویزیت را در بر می گرفت که به در بعضی از موارد واقعا به دست افراد و نمایندگان بسیاری از شرکتها و بازار هدف غرفه داران نمیرسید ، حال شما این هزینه ها را به علاوه تهیه و انتخاب هدایای تبلیغاتی  و بگ های و کیسه های تیلیغاتی و . . .  را با هزینه های بالاتر خود انتخاب و اجاره فضای فیزیکی غرفه در نمایشگاه محیطی و همچنین غرفه آرایی و غرفه سازی هم بگزارید هزینه های بسیار سرسام آور و بالایی را می طلبید که بعضا تنها به دلیل حضور سه روزه در نمایشگاه های محیطی و خیلی از موارد بدون بازدهی انجام میشد .

در نسل جدید نمایشگاه های مجازی که با عنوان نمایشگاه مجازی سه بعدی در جهان به راه افتاده شما میتوانید همه رسانه ها را د غرفه و بدون هیچ هزینه ای و شاید فقط هزینه طراحی داشته باشید .

علاوه بر رسانه های چاپی مشارکت کنندگان و غرفه داران در نمایشگاه ، رسانه های تصویری مثال فیلم و تیزر شرکت کنندگان در غالب غرفه هایشان را نیز خواهند داشت و تنها با بار گذاری اطلاعات میتوانند در معرض دید عموم قرار دهند .

 

نمایشگاه مجازی

 

نمایشگاه مجازی هایتکس

در اینجا قصد بر نام بردن از مزیت های نمایشگاه مجازی ندارم و همانطور که در ابتدای متن نیز گفتم تا به الان در سه کشور آمریکا آلمان و هند و ایران هست که نمایشگاه مجازی سه بعدی برای اولین بار ساخته و جالبتر اینکه در ایران توسط شرکت ارتباط و انتقال داده آرسان نمایشگاه مجازی و سه بعدی با نام هایتکس حتی به مرحله اجرایی رسیده و چند نمایشگاه را با موفقیت پشت سر گداشته و همانطور که پیش بینی میشد مورد توجه و استقبالی شگفت انگیز قرار گرفته و با برند و نام نمایشگاه هایتکس پایگاهی جهت برگزاری انواع نمایشگاه های تخصصی مشاغل قرار گرفته است .

در نمایشگاه مجازی هایتکس که یک پلتفرم و نرم افزار هوشند برگزار کننده نمایشگاه هست شرکت های برگزار کننده و سازمان ها و نهادها میتوانند در جهت برگزاری انواع نمایشگاه در نرم افزار نمایشگاه مجازی سه بعدی و تخصصی اقدام به معرفی خدمات و محصولات شرکت های زیر مجموعه خود کنند .

در اقدامی جدید برای بحث همایشها و جلسات افتتهحیه و اختتامیه نمایشگاه ها که همیشه در کنار نمایشگاه همیشه برگزار میشود نیز در نرم افزار نمایشگاه مجازی هایتکس امکاناتی فوق العاده تهیه شده است که کاربران و صاحبان کسب و کارها و غرفه داران میتوانند در آن و از طریق وبینار با یکدیگر به تبادل نظر و سوال و پاسخ  پرداخته و به نوبت های داده شده و به صورت تصویری میتوانند زمان هایی را بابت اظهار نطر های مجازی و جلسات مجازی اختصاص دهند .

از امکانات و ماژول های نرم افزار نمایشگاه مجازی سه بعدی میتوان به ارتباط و تعاملات فی ما بین بازدید کنندگان با غرفه داران و همچنین بازدید کنندگان با یکدیگر نیز نام برد که به صورت تصویری و متنی قابل اجرا میباشد ، که در مطالب آینده در باره این قابلیت ها بیشتر و با جزئیات اشاره و سخن خواهیم گفت .

در دورنمایی نزدیک و در حال طراحی امکان استفاده از دوربین های VR  نیز در این نرم افزار استفاده خواهد شد که در باره این مطلب هم فعلا اشاراتی به آن میتواند کافی باشد تا در آینده با اخبارها و تازه هایی شگفت انگیز تر از نمایشگاه مجازی هایتکس در خدمتتان باشیم .

در کل در آینده ای نزدیک دیگر افراد و بشر به نمایشگاه های تخصصی و محیطی در کنار نمایشگاه های مجازی نگاهی ویژه خواهند داشت و دانلود کردن نمایشگاه مجازی هایتکس را در کنار نمایشگاه های محیطی انجام خواهند داد و کسب و کاری به دلیل ترافیک نداشتن وقت کافی و یا دوری و بیماری های اپیدمی لغو نخواهد شد و راحت تر از قبل و به صورت واقعی و سه بعدی اچرا خواهد شد .

نمایشگاه مجازی ، نمایشگاه مجازی سه بعدی هایتکس ، نرم افزار نمایشگاه مجازی هایتکس و پلتفرم نمایشگاه مجازی و سه بعدی هایتکس بیشتر و در آینده نزدیک در تمامی رایانه ها و گوشی های تلفن در تمامی پلتفرم های ویندوز اندروید آی او اس بیشتر خواهید شنید و جزئی از زندگی همه ما خواهد شد .

دیدگاه خود را ثبت کنید