نمایشگاه مجازی

نمایشگاه مجازی و روند رو به رشد آن در دو سال گذشته را می توان یکی از اثرات جانبی گسترش ویروس کرونا دانست. کرونا و شیوع گسترده آن در سطح بین الملل محدودیت های فراوانی را در همه زمینه های ارتباطی، کسب و کار ها، مشاغل و برگزاری نمایشگاه های مختلف ایجاد کرده است. در رابطه با برگزاری انواع نمایشگاه ها در کشور امکان حضوری شرکت ها و بازدید کنندگان از بین رفته است.
از جمله پر بازدید ترین نمایشگاه هایی که در ایران در سال ۹۹ به دلیل شیوع کرونا تعطیل شد نمایشگاه کتاب تهران و نمایشگاه بین المللی کتاب را می توان نام برد. در سطح بین المللی نیز نمایشگاه های بسیاری در زمینه های مختلف تعطیل شدند. به طوری که گردش مالی صنعت نمایشگاهی در سال ۲۰۱۹ ۴/۳۴ میلیارد دلار بوده است، اما در سال ۲۰۲۰ با کاهش ۶۸ درصدی درآمد رو به رو شد.
این تعطیلی های فراگیر به معنای پایان نمایشگاه ها و برگزاری رویداد های مهم در سطح کشور و بین الملل نبود.
نمایشگاه حضوری (فیزیکی) معایبی نیز داشت، از جمله اینکه در یک مکان محدود برگزار می شد. همه افراد نمی توانستند از نمایشگاه در زمان تعیین شده بازدید کنند. هزینه گزافی را برای رفت و آمد به بازدید کنندگان تحمیل می کرد.
نمایشگاه مجازی همه این محدودیت ها را برای بازدیدکنندگان، شرکت ها و مارکتینگ ها رفع کرده است. نمایشگاه های مجازی امکان نمایش و عرضه محصولات و خدمات تولیدی، صادراتی و فروش آن ها را فراهم می کنند.
نمایشگاه مجازی تصویر مجازی را از یک نمایشگاه به صورت سه بعدی و دو بعدی ارائه می دهد. بازدید کنندگان و کاربران با ورود به نمایشگاه و حرکت در آن می توانند اطلاعات مربوط به شرکت ها، تولید کنندگان و فروشندگان را مشاهده کنند. بازدیدکنندگان مجازی از نمایشگاه می توانند محصول مورد نظر خود را بیابند و خرید خود را هم به صورت آنلاین انجام دهند، گویی در یک فضای واقعی از نمایشگاه بازدید می کند.
مهم ترین ویژگی نمایشگاه مجازی آشنا شدن با آخرین پیشرفت ها، تحولات و محصولات داخلی و بین المللی در حوزه کاری مورد نظر است. ارتباط آسان و بدون محدودیت فارغ از زمان و مکان را با فعالان و تولید کنندگان کسب و کار های مشابه برای عموم مردم فراهم کرده است.
نمایشگاه مجازی همچنین باعث رونق بازار نرم افزار و برنامه نویسان شده است. ذکر این نکته ضروری است که باید در انتخاب و حضور در نمایشگاه های مجازی دقت لازم را لحاظ گردد، زیرا بررسی ها نشان می دهد بیشتر شرکت هایی که مجری برگزاری نمایشگاه مجازی هستند صرفا یکی کپی از نرم افزار های محبوب و قابل اعتماد را داشته اند.
نکته مهمی که باید در انتخاب برای حضور در نمایشگاه مجازی در نظر داشت امکانات فضای مجازی و پلتفرم برگزاری نمایشگاه است.

نمایشگاه مجازی

نمایشگاه های مجازی؛ به وسعت جغرافیای جهان
یک نمایشگاه مجازی ایده آل می تواند قابلیت های زیر را داشته باشد:
• امکان عضویت دائم برای کاربر را فراهم نماید.
• امکان ثبت سفارش محصولات و همچنین اتصال به درگاه های بانکی و پرداخت آنلاین را فراهم کند.
• امکان ثبت غرفه های مجازی برای شرکت ها و فروشگاه ها وجود داشته باشد.
• نمایش تصویر، مشخصات و قیمت محصول را در نظر داشته باشد.
• امکان ارسال پیامک و ایمیل برای کاربران و بازدیدکنندگان فراهم باشد.
• امکان گروه بندی محصولات در سالن و غرفه مخصوص به خود در نظر گرفته شود.
• در یک نمای کلی از همه سالن ها را نشان دهد.
• متقاضیان بتوانند غرفه خود را به صورت دلخواه تعریف، طراحی و ثبت کنند.
• ایجاد خبرنامه به صورت اختصاصی و گروهی برای همه افراد فراهم باشد.
• دسترسی به سالن برگزاری جلسات آنلاین (وبینار) برای کاربران و بازدیدکنندگان فراهم باشد.
• کاتالوگ و بروشور محصولات و خدمات را بارگزاری کنند.
• امکان ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و بازدیدکنندگان (مشتری) فراهم باشد. در صورت نیاز اطلاعات بازدیدکنندگان خریدار را در اختیار شرکت ها برای ارائه هرچه بهتر خدمات قرار دهد.
از امتیازات نمایشگاه مجازی این است که بازدیدکنندگان در هر جایی از کره خاکی که باشند می توانند از نمایشگاه مجازی مورد نظر دیدن نمایند و با محصولات شرکت ها آشنا شوند. در صورت رضایت از محصول به صورت آنلاین خریداری نمایند.

 

نرم افزار نمایشگاه مجازی هایتکس

نرم افزار نمایشگاه مجازی هایتکس یک برند مطرح در ایران در حوزه راه اندازی و برگزاری نمایشگاه های مجازی است. پلتفرم برگزاری نمایشگاه مجازی سه بعدی است.
موسس برند هایتکس جناب آقای آرش اکبری هستند. فصل جدیدی از نمایشگاه مجازی که توسط هایتکس و جناب آقای اکبری معرفی شده و امکان برگزاری نمایشگاه های مجازی و همایش های مختلف آنلاین را فراهم کرده است.
نمایشگاه مجازی که نسل جدید آن به صورت سه بعدی ارائه می شوند مزیت های فراوانی دارند که از این جهت جزو برترین ها می باشد. سه بعدی بودن نمایشگاه مجازی توانسته است حس و حال حضور در یک نمایشگاه واقعی را زنده نماید.
نرم افزار نمایشگاه مجازی نرم افزاری بزرگ و سریع است که بر روی پلتفرم سخت افزاری اجرا می شود و اجازه می دهد که دیگر نرم افزار های در آن فعال باشند. نرم افزار نمایشگاه مجازی هایتکس امکانات بسیاری را با به کارگیری نرم افزار های مختلف در اختیار متقاضیان برای در حضور نمایشگاه و همچنین بازدید کنندگان قرار می دهد.
نمایشگاه مجازی هایتکس امکانات منحصر به فردی فراهم کرده است. امکان تعامل صوت و تصویر به صورت آنلاین، همایش، وبینار و کارگاه های تخصصی تحت پوشش نمایشگاه مجازی بین غرفه داران، بازدیدکنندگان و کارشناسان و متخصصان در حوزه مربوطه را می توان نام برد.
امتیاز و امکان مهم دیگری که نرم افزار نمایشگاه مجازی هایتکس به پلتفرم نمایشگاه مجازی خود اضافه کرده است نمایش لیست شرکت هایی است که غرفه دار هستند. کاربر می تواند با کلیک بر روی گزینه مورد نظر دسترسی سریع به غرفه را داشته باشد.
در نرم افزار نمایشگاه مجازی هایتکس زمانی که کاربر اطلاعات خود را وارد می کند به وسیله هوش مصنوعی نمایشگاه رصد شده و زمان حضور و غرفه هایی که بازدید کرده است را ثبت می کند. اطلاعات با امنیت کامل در اختیار برگزار کنندگان نمایشگاه قرار می گیرد.
انواع بروشور ها، بنر ها و … در هنگام بازدید از نمایشگاه مجازی به صورت آنلاین در اختیار بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.
نرم افزار مجازی هایتکس نمایشگاه را به وسعت کره زمین و به تعداد همه انسان ها با پیشرفته ترین و به روز ترین فناوری ها در اختیار شما قرار می دهد.
هدف هایتکس کمک به رونق تولید و معرفی دستاورد ها، شرکت ها، تولید کنندگان می باشد. از طرفی خرید آسان برای بازدید کنندگان در هر زمان و هر مکان را فراهم کرده است.

دیدگاه خود را ثبت کنید