آنالیز نمایشگاه مجازی

امکان گزارش گیری در نمایشگاه مجازی هایتکس

امکانات آنالیز نمایشگاه مجازی برای برگزار کنندگان نمایشگاه مجازی هایتکس، یکی از مواردی که همیشه در هر کسب و کاری مهم و تاثیر گذار هست تهیه بانک اطلاعات مشتریان و بانک اطلاعات مشاغل و خدمات مورد نیاز آنها میباشد .
همیشه مدیران بازرگانی و فروش هر کسب و کاری در مرحله اول به دنبال شناخت مشتریان مجموعه ای از تامین کنندگان و خریداران محصول و یا خدمات خود هستند .
یکی از راههای جمع آوری این اطلاعات همیشه برگزاری و شرکت در نمایشگاه های مختلف بوده است.
البته در محل نمایشگاه هم جمع آوری اطلاعات در گرو دادن اطلاعاتی هست که متصدیان غرفه ارائه میکنند که در آخر و در صورت ارائه موفق کسب و کار خود شاید بتوانند اطلاعات بازدید کننده را بگیرند و ممکن هست که در این امر موفقیتی حاصل نکنند.
در هرصورت یکی از اهداف اصلی شرکت در نمایشگاه ها جمع آوری اطلاعات بازدید کنندگان میباشد.
اطلاعاتی که در آینده و بعد از اتمام نمایشگاه بر روی آنها فعالیتهای بازرگانی و خرید وفروش و قراردادها بر اثر پیگیری و قرار و پرزنت آنها صورت خواهد گرفت و این ماحصل و نتیجه و بازدهی اصلی حضور و شرکت در نمایشگاه میباشد و میزان موفقیت جضور بر این اساس سنجیده خواهد شد.
این مطالب مقدمه ای بر میزان اهمیت دریافت اطلاعات بازدید کنندگان و آنالیز این اطلاعات در نمایشگاه مجازی میباشد.
یکی از مزیتهای بیشمار نمایشگاه مجازی هایتکس همین امکان دریافت اطلاعات از بازدید کنندگان در چند سطح میباشد .
مشخص بودن تعداد و آمار بازدید کنندگان از نمایشگاه مجازی هایتکس به طور مجزا درباره هر موضوع نمایشگاه مجازی که برگزار میگردد به صورت جداگانه قابل ارائه میباشد .

 

آنالیز نمایشگاه مجازی

نمایشگاه هدفمند برای کسب و کار شما

در نرم افزار نمایشگاه مجازی و سه بعدی هایتکس امکان گزارش و آنالیز بازدید کنندگان برای برگزار کنندگان و حامیان و اسپانسر های نمایشگاه قابل ارائه میباشد.
اطلاعات دریافتی از بازدید کنندگان در نمایشگاه مجازی هایتکس قابل تغییر و بر اثر نیاز برگزار کنندگان امکان دریافت اطلاعات مختلف از بازدید کننده را داراست .
البته مطلب فوق و ذکر شده علاوه بر اطلاعاتی که از بازدید کننده در نمایشگاه مجازی هایتکس دریافت میشود اطلاعات به صورت کاملا از پیش برنامه ریزی شده و هدفمند آنالیز شده و در پایان نمایشگاه مجازی در اختیار برگزار کننده قرار خواهد گرفت. همچنین شما میتوانید نقش نمایشگاه مجازی در صادرات را مطالعه و نظر خودتون در این مورد رو برای ما بنویسید تا ما از نظرات شما برای پیشرفت مجموعه استفاده کنیم.
در نمایشگاه مجازی اطلاعاتی دیگر و جزئی تر نیز برای غرفه داران جمع آوری میشود که یکی از آنها تعداد بازدید کننده از غرفه آنها در نمایشگاه مجازی هایتکس میباشد.
البته در مورد ابزار و هوش مصنوعی که در نرم افزار نمایشگاه مجازی هایتکس طراحی و اجرا شده میتوان به تشخیص موقعیت جغرافیایی بازدید کننده گان نیز اشاره کرد که آمار بازدید کنندگان خارجی نمایشگاه مجازی که هم برای برگزار کننده نمایشگاه و هم برای غرفه داران از اهمیت بسیار بالا و استراتژیکی برخوردار میباشد .
با دریافت همچین اطلاعاتی هر مدیر فروش و یا واحد بازرگانی در کسب و کارها راهی بسیار روشن و شفاف تری در ادامه مسیر بازاریابی و فروش خود خواهد داشت.
در مورد نحوه دریافت و پردازش و دسترسی به اطلاعت در نمایشگاه مجازی هایتکس و امکانات سامانه غرفه داران در آینده خواهیم پرداخت.
نمایشگاه مجازی هایتکس نو نمایی مدرن در معرفی کسب و کار

دیدگاه خود را ثبت کنید